Projekt implementace krajského akčního plánu IIstředočeského kraje
Projekt implementace krajského akčního plánu IIstředočeského kraje
Projekt implementace krajského akčního plánu IIstředočeského kraje
Projekt implementace krajského akčního plánu IIstředočeského kraje
Projekt implementace krajského akčního plánu IIstředočeského kraje
Novinky
Děkujeme Vám, že jste nám pomohli dovést projekt "IKAP II Středočeského kraje" do úspěšného konce.
Číst víceStanovené cíle se plní, projektoví partneři dokončují své poslední úkoly a projekt se brzy úspěšně uzavře.
Číst víceNejlepšího maskota své školy vymysleli žáci SOŠ a SOU stavební v Kolíně a zaslouženě získali první místo.
Číst víceZástupci našich partnerských škol mají tak možnost navštívit školy v cizině a vyměnit si zkušenosti.
Číst víceVzdělávací akce
Nejbližší akce od vybraného data (07.03.2022)✖- 8. 3. 2022IKAP II workshop: Nástroje týmové on-line komunikace
- 9. 3. 2022IKAP II workshop: Kreativní nástroje k zaznamenávání myšlenek, pochopení a řešení problémů
- 9. 3. 2022IKAP II workshop: Soutěživé kvízy ve výuce
- 9. 3. 2022IKAP II workshop: Strojírenství - mechatronika / autotronika - část automatizace průmyslových zařízení
- 9. 3. 2022PPP setkání: Diagnosticko-intervenční model při podpoře žáků v matematice - 2. část
- 10. 3. 2022IKAP II seminář: Učíme se příběhem
- 11. 3. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 11. 3. 2022PPP Kazuistický seminář
- 11. 3. 2022PPP kurz: Diferenciace výuky
- 14. 3. 2022IKAP II seminář: Jak efektivně vést diskuse v hodinách anglického jazyka
- 14. 3. 2022IKAP II workshop: Kreativní nástroje k zaznamenávání myšlenek, pochopení a řešení problémů
- 15. 3. 2022IKAP II seminář: Metody práce s odborným textem pro nečeštináře
- 15. 3. 2022VISK: Workshop kariérového poradenství
- 16. 3. 2022IKAP II workshop: Chemie - využití praktické chemie při poznávání okolního světa a přírody
- 16. 3. 2022IKAP II workshop: Soutěživé kvízy ve výuce
- 16. 3. 2022KPPP online setkání: Supervize pro pedagogy
- 16. 3. 2022KPPP setkání: Sociometrie
- 18. 3. 2022PPP kurz: Krizové situace z pohledu dítěte
- 18. 3. 2022PPP webinář: Syndrom vyhoření
- 21. - 22. 3. 2022KPPP setkání: Třídnické hodiny
- 22. 3. 2022PPP webinář: Školní poradenské pracoviště na základní škole
- 24. 3. 2022IKAP II workshop: Kreativní nástroje k zaznamenávání myšlenek, pochopení a řešení problémů
- 24. 3. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 24. - 25. 3. 2022PPP setkání: Kognitivní stimulace paměti a pozornosti prostřednictvím intervenčního programu PAMIS
- 25. 3. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 25. 3. 2022IKAP II workshop: Soutěživé kvízy ve výuce
- 25. 3. 2022PPP seminář: Asistent pedagoga v systému školy
- 28. 3. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 30. 3. 2022IKAP II workshop: Soutěživé kvízy ve výuce
- 30. 3. 2022IKAP II workshop: Stavebnictví - Smlouva o dílo a příprava zakázky (díla)
- 31. 3. 2022IKAP II seminář: Čtenářské lekce - jak v nich pracovat se čtenářskými cíli
- 31. 3. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 4. 4. 2022IKAP II seminář: Metody podporující čtenářskou gramotnost pro nečeštináře
- 4. 4. 2022IKAP II workshop: Kreativní nástroje k zaznamenávání myšlenek, pochopení a řešení problémů
- 4. 4. 2022IKAP II workshop: Soutěživé kvízy ve výuce
- 6. 4. 2022IKAP II workshop: IT - kyberbezpečnost
- 6. 4. 2022IKAP II workshop: Soutěživé kvízy ve výuce
- 7. 4. 2022PPP webinář: Diferenciace výuky
- 8. 4. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 8. 4. 2022KPPP online setkání: Bourač ve třídě
- 8. 4. 2022PPP setkání: Sociální znevýhodnění
- 11. 4. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 11. 4. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 11. 4. 2022IKAP II workshop: Soutěživé kvízy ve výuce
- 13. 4. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 13. 4. 2022IKAP II workshop: Soutěživé kvízy ve výuce
- 13. 4. 2022KPPP online setkání: Supervize pro pedagogy
- 14. 4. 2022IKAP II seminář: Jak pracovat s žáky a jejich vlastními knihami v dílnách čtení
- 19. 4. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 19. 4. 2022IKAP II workshop: Soutěživé kvízy ve výuce
- 19. 4. 2022PPP setkání: Dynamická diagnostika a intervence v oblasti ČJ
- 20. 4. 2022IKAP II workshop: Kreativní nástroje k zaznamenávání myšlenek, pochopení a řešení problémů
- 21. - 22. 4. 2022IKAP II kurz: Virtuální a rozšířená realita ve výuce pro začátečníky
- 21. 4. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 21. 4. 2022IKAP II workshop: Nástroje týmové on-line komunikace
- 22. 4. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 22. 4. 2022IKAP II workshop: Nástroje týmové on-line komunikace
- 22. 4. 2022PPP webinář: Syndrom vyhoření
- 25. 4. 2022KPPP Kazuistický seminář
- 27. - 28. 4. 2022IKAP II kurz: Virtuální a rozšířená realita ve výuce pro začátečníky
- 28. 4. 2022IKAP II seminář: Praktické využití didaktických materiálů ve výuce cizích jazyků
- 28. 4. 2022IKAP II workshop: Elektrotechnika / elektromobilita – digitální transformace
- 28. 4. 2022IKAP II workshop: Kreativní nástroje k zaznamenávání myšlenek, pochopení a řešení problémů
- 28. 4. 2022PPP online setkání: Nadané dítě v mateřské škole
- 29. 4. 2022IKAP II workshop: Metody a formy práce pro rozvoj finanční gramotnosti
- 29. 4. 2022IKAP II workshop: Soutěživé kvízy ve výuce
- 29. 4. 2022PPP Kazuistický seminář pro psychology
- 29. 4. 2022PPP Kazuistický seminář pro speciální pedagogy
- 2. 5. 2022IKAP II workshop: Informatické myšlení
- 3. 5. 2022IKAP II Festival virtuální reality
- 3. 5. 2022IKAP II workshop: Informatické myšlení
- 4. 5. 2022IKAP II workshop: IT - umělá inteligence
- 5. 5. 2022IKAP II workshop: Kreativní nástroje k zaznamenávání myšlenek, pochopení a řešení problémů
- 5. 5. 2022KONFERENCE KE GRAMOTNOSTEM
- 5. 5. 2022PPP webinář: Školní poradenské pracoviště - fungování a zvládání stresu
- 6. 5. 2022PPP setkání: Intervize a supervize
- 9. 5. 2022IKAP II workshop: Informatické myšlení
- 9. 5. 2022IKAP II workshop: Kreativní nástroje k zaznamenávání myšlenek, pochopení a řešení problémů
- 9. 5. 2022KPPP dvoudenní seminář: Jak komunikovat s rodiči
- 9. 5. 2022VISK: Workshop kariérového poradenství
- 11. 5. 2022IKAP II workshop: Informatické myšlení
- 12. - 13. 5. 2022IKAP II kurz: Virtuální a rozšířená realita ve výuce pro začátečníky
- 12. 5. 2022IKAP II workshop: Nástroje týmové on-line komunikace
- 12. - 13. 5. 2022PPP setkání: Kognitivní stimulace paměti a pozornosti prostřednictvím intervenčního programu PAMIS
- 13. 5. 2022IKAP II workshop: Nástroje týmové on-line komunikace
- 16. 5. 2022IKAP II workshop: Informatické myšlení
- 16. 5. 2022IKAP II workshop: Nástroje týmové on-line komunikace
- 16. 5. 2022KPPP třídenní seminář: Jak pracovat s dítětem s SPU a SPCH
- 17. 5. 2022IKAP II workshop: Nástroje týmové on-line komunikace
- 18. 5. 2022IKAP II workshop: Informatické myšlení
- 19. 5. 2022IKAP II workshop: Kreativní nástroje k zaznamenávání myšlenek, pochopení a řešení problémů
- 19. 5. 2022KPPP dvoudenní seminář: Jak komunikovat s rodiči
- 20. 5. 2022PPP webinář: Asistent pedagoga v systému školy
- 23. 5. 2022IKAP II workshop: Nástroje týmové on-line komunikace
- 23. 5. 2022KPPP třídenní seminář: Jak pracovat s dítětem s SPU a SPCH
- 23. 5. 2022PPP setkání: Kariérové poradenství na ZŠ a SŠ a možnosti dalšího vzdělávání dospělých
- 25. 5. 2022IKAP II workshop: Informatické myšlení
- 30. 5. 2022KPPP třídenní seminář: Jak pracovat s dítětem s SPU a SPCH
- 1. 6. 2022KPPP on-line setkání: Supervize pro pedagogy
- 2. - 3. 6. 2022IKAP II kurz: Virtuální a rozšířená realita ve výuce pro pokročilé
- 2. 6. 2022IKAP II seminář: Jak hodnotit písemný projev v hodinách cizího jazyka
- 6. 6. 2022IKAP II seminář: Five Minute Activities pro učitele AJ
- 6. 6. 2022IKAP II seminář: Kinaesthetic learning
O portálu
IKAP II
Jedná se o tříletý projekt, který se zaměřuje na podporu odborností a kompetencí pedagogických pracovníků formou seminářů, síťování a workshopů. Důraz je kladen na zvyšování kvality výuky a její modernizaci, profesionální práci pedagogů s různorodou charakterovou a intelektuální škálou studentů, schopnost propojovat různé obory a znalosti do provázaných vědomostních celků. Fyzická realizace byla zahájena 1. 7. 2020 a předpokládané datum ukončení je stanoveno na 30. 6. 2023. Na realizaci se podílí 43 partnerů s finančním příspěvkem a dalších 13 spolupracujících partnerů.
Buďte v obraze
Zadejte zde email a už Vám nic neunikne